Section with content left
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.
Wersja demonstracyjna sklepu do celów testowych — zamówienia nie będą realizowane. Odrzuć
Wartość marki i satysfakcja klienta budowane są nie tylko poprzez jakość i funkcje produktu, ale także poprzez spełnianie oczekiwań klienta. Ponieważ klienci w Japonii mają szczególnie wysokie oczekiwania co do jakości, należy ustanowić system zdolny do odpowiadania na ten poziom zapotrzebowania. Jednak zwiększenie konkurencyjności kosztowej wymaga, aby jakość była utrzymywana jednocześnie z dostosowywaniem procedur i świadczeniem szybkich usług.
Tymczasem rozpowszechnienie i rozwój cyfrowych systemów monitoringu wideo z wykorzystaniem kamer sieciowych umożliwiło centralne zarządzanie danymi wideo, szybki dostęp do danych wideo oraz analizę obrazów w sposób, który nie był łatwo osiągalny przy użyciu analogowych kamer z przeszłości. Ponadto kamery sieciowe również ewoluowały, umożliwiając rejestrację ostrych, wysokiej rozdzielczości i bardzo czułych obrazów. Są one coraz częściej aktywnie wykorzystywane, nie tylko do rejestrowania nieprzewidzianych okoliczności.
Gdy podczas inspekcji produkcyjnej wykrywane są wady, należy przeprowadzić dochodzenie w celu określenia procesu, w którym wystąpił defekt oraz działań, które należy podjąć. Jednak cofanie przepływu pracy, aby ustalić przyczynę wady, może być niezwykle czasochłonne. W przypadku krytycznych problemów związanych z bezpieczeństwem, należy również rozważyć zatrzymanie linii produkcyjnej do momentu zidentyfikowania przyczyny. Z tego powodu system umożliwiający szybkie i dokładne dochodzenie post-factum jest niezbędny.