Zmaksymalizuj wartość swojej platformy DGX

Każda platforma NVIDIA DGX™ obejmuje korporacyjną obsługę infrastruktury DGX, NVIDIA AI Enterprise i oprogramowania NVIDIA Base Command™, które obejmuje wzmocnione oprogramowanie systemowe, zoptymalizowane biblioteki AI, światowej klasy zarządzanie klastrami, niezawodne planowanie zadań i orkiestrację obciążenia. Wykorzystaj w pełni swoje wdrożenie NVIDIA DGX i usprawnij eksperymenty ze sztuczną inteligencją, korzystając z wiedzy i sprawdzonych metodologii firmy NVIDIA.

Przeczytaj arkusz danych (PDF w wersji ENG)

Poznaj zalety usług dla przedsiębiorstw platformy DGX

Zapewnij ciągłość

Utrzymaj najwyższą wydajność swojej platformy DGX dzięki różnym poziomom wsparcia klasy korporacyjnej oraz głębokiemu powiązaniu z produktem i inżynierią.

Osiągnij szybszy zwrot z inwestycji

Uzyskaj szybsze wyniki dzięki usługom w zakresie wdrażania, optymalizacji, szkoleń i certyfikacji dla swoich pracowników.

Dostosuj swoją podróż AI

Uzyskaj spersonalizowane instrukcje i wskazówki oraz proaktywne rekomendacje dotyczące praktyki analizy danych i operacji w centrum danych.

Co klienci mówią o wsparciu NVIDIA dla przedsiębiorstw

Nvidia zapewnia kompleksowe usługi

Dołączone wsparcie klasy korporacyjnej

  • Zgłoszenia do pomocy technicznej przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem portalu pomocy technicznej dla przedsiębiorstw
  • Zdalna pomoc techniczna dotycząca sprzętu i oprogramowania, w tym wbudowane narzędzia diagnostyczne*
  • Inżynierowie na miejscu wymieniają jednostki, które można wymienić na miejscu**
  • Wsparcie w zakresie eskalacji w lokalnych godzinach pracy klienta (9:00–17:00, poniedziałek–piątek)
  • Odpowiedzi ekspertów technicznych firmy NVIDIA Dostęp do najnowszego oprogramowania NVIDIA Base Command**
  • Dostęp do najnowszych wersji NVIDIA AI Enterprise**
* Nie dotyczy NVIDIA DGX Station™
** Nie dotyczy stacji NVIDIA DGX i stacji NVIDIA DGX A100
 

Detale

Wskazówki ekspertów

Dzięki szerokiej gamie infrastruktury centrów danych oraz wiedzy i doświadczeniu w zakresie analizy danych AI, zespół NVIDIA Professional Services zapewnia niestandardowe rozwiązania. Od instalacji i wdrożeń po wdrażanie i optymalizację obciążeń — zespół może pomóc Ci obniżyć koszty i skrócić czas rozpoczęcia produkcji.

  • Instalacja i wdrożenie DGX
  • Warsztaty niestandardowe DGX
  • Orientacja DGX
  • Wdrożenie DGX BasePOD i DGX SuperPOD
  • Szybki start DGX w chmurze
Przeczytaj arkusz danych

Kursy i certyfikaty

NVIDIA oferuje wysokiej jakości szkolenia techniczne, aby zapewnić, że Twoja organizacja IT będzie w pełni przygotowana do wykorzystania inwestycji DGX, obejmujące takie tematy, jak instalacja, wdrażanie, optymalizacja, zarządzanie i rozwiązywanie problemów.

  • Administracja DGX H100/A100
  • Administracja DGX BasePOD
  • Administracja DGX SuperPOD
  • Administracja chmurą DGX
  • Sztuczna inteligencja w centrum danych
Zapisz się już dziś

Usługi dla przedsiębiorstw zawarte w chmurze DGX

  • Wsparcie dla przedsiębiorstw o znaczeniu krytycznym, obejmujące całodobową pomoc techniczną
  • Bezpośredni dostęp do wyznaczonego Technical Account Managera Usługa onboardingu
Dowiedz się więcej

Usługi dla przedsiębiorstw na platformie NVIDIA DGX

 

DGX System

DGX BasePOD

DGX SuperPOD

DGX Cloud

Dostęp do specjalistów ds. wsparcia NVIDIA DGX w lokalnych godzinach pracy
Wsparcie dla firm NVIDIA AI
Obsługa podstawowego menedżera poleceń NVIDIA
Portal wsparcia 24/7
Inżynier na miejscu zapewniający standardowe wsparcie  
Wcześniejsze RMA  
Usługi instalacyjne
Obowiązkowe – NVIDIA/NPN

Obowiązkowe – NVIDIA/NPN
 
Menedżer konta technicznego Opcjonalnie Opcjonalnie
Kurs Administracji DGX Opcjonalnie  Opcjonalnie 
Wsparcie krytyczne dla biznesu Opcjonalnie   Opcjonalnie   Opcjonalnie 
Usługi wsparcia DGX A100/H100 i przełącznika sieciowego Opcjonalnie  Opcjonalnie    
Usługi przechowywania multimediów Opcjonalnie   Opcjonalnie   Opcjonalnie   
Inżynier ds. niezawodności witryny Opcjonalnie  Opcjonalnie   Opcjonalnie   
4-godzinny inżynier na miejscu + przyspieszona RMA + 24/7 Opcjonalnie  Opcjonalnie   Opcjonalnie   
Jednostka zapasowa na miejscu, którą może wymienić klient Opcjonalnie   Opcjonalnie   Opcjonalnie   
Skoordynowana usługa wsparcia Opcjonalnie  Opcjonalnie   Opcjonalnie   

Dokumentacja usług dla przedsiębiorstw platformy DGX

Centrum dokumentacji platformy DGX:

Od przewodników wdrażania i zarządzania dla DGX SuperPOD i BasePOD po dokumentację systemów DGX, w tym podręczniki użytkownika i informacje o wydaniu, odwiedź centrum dokumentacji.

Wyświetl centrum

Arkusze danych programu serwisu części zamiennych na miejscu:

Arkusze danych usługi przechowywania multimediów:

Dołącz do Forum Użytkowników DGX
lub skontaktuj się na szym Działem Obsługi Klienta

Połącz się z innymi użytkownikami DGX i zespołem produktów NVIDIA DGX. Zdobądź spostrzeżenia i wskazówki, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości systemu NVIDIA DGX.

Zobacz Fora /wymagane logowanie / Skontaktuj się z FORMAT